PromovareOnline.ro

Trendyol muşcă rău din felia eMag-ului

Mulţi proprietari de magazine online sunt probabil în această perioadă în stres maxim deoarece nu mai reuşesc să menţină creşterea faţă de anul trecut care se arăta interesantă în vară. Cei care nu fac analize prea elaborate, dau vina pe scăderea cererii datorată inflaţiei şi situaţiei economice a ţării. O parte dau vina pe angajaţii sau firmele care le administrează campaniile online deoarece nu fac treabă bună. Foarte puţini înţeleg impactul Trendyol şi de ce bătălia pe acest 10% care a mai rămas este foarte grea şi este nevoie de crescut nivelul “armamentului” din dotare pentru a face faţă Bayraktar-ului turcesc.

Este vânzarea pe marketplace-uri gen eMag utilă unui magazin online?

Multe magazine online, mai ales cele mici şi mai ales cele deţinute de patroni care nu au un plan de business prea clar şi nicio viziune coerentă pentru afacerea lor online caută să crească vânzările cu orice preţ şi prin orice mijloc şi nu prea se gândesc la consecinţele pe termen mediu sau lung câtă vreme iluzia creşterilor cu două cifre le întunecă perspectiva dincolo de cifra de afaceri realizată pe termen scurt.