Online-ul este o cursă lungă în care a ajunge şi a rămâne în top este din ce în ce mai greu. „Nu ai site, nu exişti” – nu mai este de mult timp suficient, chiar și în online-ul românesc. Un site bun, dacă nu este promovat agresiv este sortit eşecului garantat. Un site mediocru susținut de o promovare eficientă poate depăși în rezultate un site excelent cu o promovare mediocră.
Atâtea firme de promovare, atâţia „experţi” certificați şi totuşi atât de multe capcane … Nenumărate firme îşi cheltuiesc bugetele de marketing online fără a beneficia de rezultate eficiente şi fără a ştii că există soluţii potrivite pentru nevoile lor. Însăşi măsurarea rezultatelor promovării online este o mare problemă, de cele mai multe ori ignorată, un mare procent de conturi neavând implementat un tracking al conversiilor – un indicator minimal al performanței marketingului. Tehnologia în marketingul online evoluează ultra-rapid și gaura dintre cei care se adaptează și cei care rămân în urmă se mărește cu aceeași viteză.
Cel mai sigur criteriu de a selecta un ofertant de servicii de promovare online este de a-i verifica portofoliul şi de a-i întreba clienţii actuali despre eficienţa promovării online. ABC-ul due-diligence-ului … De aceea, vă provocăm să ne investigați și să ne contactaţi. Cu o experiență de peste 10 ani în promovarea online, cu bugete administrate cu multe zero-uri, echipa noastră este gata să vă ofere rezultate spectaculoase.